Monday 21 November 2011

WINDU!!!WINDU!!

  aku rindu ngan korunx sume(kwn2 taon 6)huahuahua...nk jumpe korunx sume....although 2 days left skk i rindu kat kaean2....anissa chamim syeeda...kte mkn kfc ek??nnti aku bli something kat korunx dari sini ok...aku sngat2 bosan kat sini aku sokmo teringat kat korunx..aku terasa mcm nak nanges....suasana sekolah,kelas,pembalajaran terngiang-ngiang...huhuhu...also to chekgu sk karak especially PUAN HARIMATON SAADIH yg bru menimang seorang bayi saye nak min maap atas segala kesalahan saye...to chekgu2 len saye juge nak berterime kaseh atas sgala pengorbanan chekgu2 sume...to my friends too terima kasih being my friend for a year n teach me n guide me...thanks for all...i'll will remember you alzz.....k..




                                                                                                           sincerely,
                         
                                                                                    AzfarDaniel
                                                              
                                                           

No comments:

Post a Comment