Sunday 20 November 2011

Izz zah si BIMBO...

                            ...PARAPPAPA.....


muncul semula blog angelboyz_danny....kite x mau sedeyh2..kite mau gelak2 n ketawa shj......k??ari nie tajuk yg danny nak ceritekan ialah IZZAH SI BIMBO...ye peminat dan pengikowt2 saye itulah tajuk yg saye akan kemukakan.....to ANISSA N SYEEDA  tajuk nie korunx mesti SUKE.....everybody know what does BIMBO replacement,isn't???saye akan cite daripada sye masok skolah karak.....saye masok pde taon 2009 persamaam taon4...first time jumpe die dax nie ok ar????lepas sebulan kenal perangai mcm palat...menggelatat biroh n macam2 lagi ar..eeee...x dek menace tol ar..da ar bajet cerdik.....da la kuat mengutuk org(same mcm aku)......tol x ANISSA N SYEEDA???tu bru taon 4.....da la bajet terer math n bi....eeee....sabo je la...mase aku taon 5...aku n die jd pengawas...rasenye la???pade satu exam tu aku dpt potong die...pdn mukee  :P...hahahaha...ske ati aku...mse taon enam.....taon nie ar...chekgu wat pemilihan exco pengawas pastu chekgu nak mengumumkan la....die 100% die jd exco tu....skali x jadi ...die nak nangis hahahaha....aku tergelak...hahhahaha...stakat nie je la cite saye....ooopppsss....ade lagi terdapat pula byk idea.....mase pgi umah MUHAIMIN die ar org pling beria...dax laki mndi kecuali aku...die pown same sebok nk mndi....aku sabo je...eee......pastu aku n kwn aku sound ar die...bkan die sorang je pompuan ade lagi 2 org..iaitu MIMI n DAYAHdie mcm nak nanges...pastu mase kat skola kitowang bukak bag die bab kitorang curious gile..skali dlm buku tu die tlis mcm2..megutuk ar...nie dialog aku bergadoh ngan die...


DIE:AKU BENCI NAK TGK MUKE KO BAIK AKU MATI








AKU:BAK SINI AKU BUTEKAN MATE KO...KLU KO NAK MATI SGT PEGI AR...

1 comment: